Strona główna » Rola społeczna nauczyciela a osobisty styl bycia w zawodzie

Rola społeczna nauczyciela a osobisty styl bycia w zawodzie

Nauczycielko, nauczycielu, jak się masz z konstruktem zawodowej roli społecznej? Czy to dla Ciebie sztywny gorset czy wyznacznik wysokich standardów? Identyfikujesz się z zawodowymi zobowiązaniami czy budujesz indywidualny styl bycia w nauczycielstwie? Jak rozumiesz kompetencje relacyjne? Czy je posiadasz? Czy potrafisz być “autentycznym dorosłym” w kontakcie z uczniami?  W rozmowie z Tamarą Kasprzyk – psycholożką, trenerką, superwizorką nauczycieli-  pobudzamy do autorefleksji. 

  • Tamara Kasprzyk

    Psycholożka, terapeutka, współzałożycielka i prezeska Fundacji Familylab, organizacji stworzonej przez duńskiego pedagoga, Jespera Juula. Współpracuje z nauczycielkami i nauczycielami, prowadząc dla nich warsztaty, seminaria oraz superwizję grupową, a także spotkania poświęcone refleksji koleżeńskiej.

Artykuł powstał w ramach projektu Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2030, współfinansowanego przez Unię Europejską, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021-2027.

Ta strona używa ciasteczek. Korzystając z portalu akceptujesz Politykę Cookie oraz Regulamin. Zaakceptuj