Nauczycielko, nauczycielu, jak się masz z konstruktem zawodowej roli społecznej? Czy to dla Ciebie sztywny gorset czy wyznacznik wysokich standardów? Identyfikujesz się z zawodowymi zobowiązaniami czy budujesz indywidualny styl bycia w nauczycielstwie? Jak rozumiesz kompetencje relacyjne? Czy je posiadasz? Czy potrafisz być “autentycznym dorosłym” w kontakcie z uczniami? W rozmowie z Tamarą Kasprzyk – psycholożką, trenerką, superwizorką nauczycieli- pobudzamy do autorefleksji.
Psycholożka, terapeutka, współzałożycielka i prezeska Fundacji Familylab, organizacji stworzonej przez duńskiego pedagoga, Jespera Juula. Współpracuje z nauczycielkami i nauczycielami, prowadząc dla nich warsztaty, seminaria oraz superwizję grupową, a także spotkania poświęcone refleksji koleżeńskiej.
Artykuł powstał w ramach projektu Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2030,współfinansowanego przez Unię Europejską, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021-2027.